Profil Laserhouse na FacebookProfil Laserhouse na YouTubeKonto Laserhouse na Instagramie Logowanie do profilu Rejestracja karty klienta

Rezerwacje

Rezerwacji gier w Laser Tag można dokonać online po zalogowaniu się do serwisu lub telefonicznie pod numerami:
Katowice  32 229 00 21
Sosnowiec 32 263 23 03
Rybnik 733 291 892
Bytom 32 396 26 80
Częstochowa 34 365 49 00








Vouchery

Wszystkie osoby które są w posiadaniu naszych voucherów, mogą sprawdzić ich status, datę ważności oraz wartość klikając w link - vouchery.

Zarejestruj kartę

Karta Klienta
Już po pierwszej grze w Laserhouse każdy z graczy otrzymuje za darmo kartę klienta. Biorąc udział w czterech grach, piatą otrzymujesz gratis. Promocje się nie łączą. Po zarejestrowaniu karty tworzone jest konto na które można zalogować się na naszej stronie internetowej. Każdy użytkownik może przeglądać historię swoich gier oraz rezerwacji, wliczając w to szczegółowe statystyki rozgrywek. Więcej szczegółów u obsługi. Każda zarejestrowana karta bierze udział w promocjach oraz losowaniach darmowych gier. Rejestracja karty

Regulamin

Poniższy Regulamin objęty jest Prawami Autorskimi Laserhouse. Wszelkie nieuprawnione kopiowanie ścigane będzie przy użyciu wszystkich dostępnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej instrumentów prawnych.

Regulamin

§ 1 

Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są do zapoznania się z Regulaminem i stosowania zasad w nim zawartych oraz przestrzegania poleceń pracowników Laserhouse (Obsługa).

§ 2

Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych osób przebywających na terenie obiektu.

§ 3

Osoby przebywające na terenie Laserhouse zobowiązane są do zachowania porządku i czystości.

§ 4

Na terenie Laserhouse dozwolona jest wyłącznie konsumpcja artykułów w nim zakupionych. Obsługa może jednak w szczególnych wypadkach zezwolić na odstąpienie od tej zasady.

§ 5

Obsługa nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Laserhouse.

§ 6

Na terenie Laserhouse obowiązuje zakaz palenia. Zabronione jest wnoszenie oraz spożywanie napojów alkoholowych, oraz jakichkolwiek środków odurzających. Zasada ta nie dotyczy napojów alkoholowych zakupionych w Laserhouse.

Zasady dotyczące gry w elektroniczny paintball

Elektroniczny Paintball jest nowoczesną formą rozrywki w której każdy uczestnik zostaje wyposażony w kamizelkę wraz z pistoletem. Uczestnicy rywalizują na specjalnie przygotowanej arenie w stylu gier komputerowych.
Niesamowity klimat gwarantuje świetną zabawę.

§ 7

Regulamin stanowi zespół zasad gwarantujących dobrą i bezpieczną zabawę na terenie Laserhouse.


§ 8

Uczestnictwo w grze możliwe jest w godzinach otwarcia Laserhouse po uiszczeniu opłaty zgodnie z obowiązującym Cennikiem.

§ 9

W grze mogą brać udział wyłącznie osoby powyżej 7 roku życia.

§ 10

Warunkiem uczestnictwa w grze jest brak przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu.

§ 11

Warunkiem uczestnictwa w grze jest zapoznanie się z regulaminem oraz jego akceptacja. Zakup biletu jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.

§ 12

Uczestnictwo w grze osób małoletnich (tj. poniżej 18 roku życia) jest dozwolone tylko i wyłącznie za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.

§ 13

W przypadku grupy osób małoletnich biorących udział w grze (Grupa) odpowiednią zgodę, powinna wyrazić osoba, której opieka nad małoletnimi została powierzona przez ich przedstawicieli ustawowych (Opiekun).

§ 14

Obsługa ma prawo zażądać od Klienta okazania dowodu tożsamości, w sytuacji gdy poweźmie wątpliwości co do jego pełnoletności.

§ 15

Za podanie nieprawdy, bądź zatajenie okoliczności eliminujących możliwość przystąpienia do gry odpowiedzialność ponosi uczestnik gry (Gracz) lub, w wypadku Grupy, o której mowa w § 13, Opiekun.

§ 16

Osoby nietrzeźwe lub będące pod wpływem środków odurzających nie mogą brać udziału w grze. O stanie trzeźwości Klienta decyduje Obsługa.

§ 17

Obsługa ma prawo odmówić klientowi uczestnictwa w grze bez podania przyczyny.

§ 18

Każdy Gracz przed rozpoczęciem gry musi odbyć obowiązkowe szkolenie z zakresu bezpieczeństwa w miejscu gry (Arena) oraz sposobu korzystania z jego wyposażenia.

§ 19

Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w grze wydaje Obsługa. Gracze zobowiązani są zdać sprzęt Obsłudze możliwie najszybciej po zakończeniu gry, w stanie nie gorszym niż podczas jego wydawania.

§ 20

Na Arenie obowiązuje obuwie sportowe (płaska podeszwa).

§ 21

Gracz może opuścić Arenę dobrowolnie i w każdym czasie, bez możliwości uzyskania zwrotu kosztów opłaty, o której mowa w § 8.

§ 22

Na Arenie zabronione jest wszelkie postępowanie zagrażające bezpieczeństwu własnemu lub innych osób. W szczególności zabrania się:
            - biegania oraz czołgania;
            - agresywnego zachowania w stosunku do innych osób;
            - fizycznego kontaktu między Graczami;
            - chwytania broni innego Gracza;
            - używania broni i wyposażenia Areny w sposób inny niż przedstawiony przez Obsługę w czasie szkolenia;
            - wspinania lub wieszania się na ściankach lub elementach wyposażenia Areny;
            - palenia papierosów, spożywania wszelkich napojów alkoholowych oraz używania środków odurzających;
            - wnoszenia przedmiotów mogących zagrażać bezpieczeństwu innych Graczy.

§ 23

Gracz jest zobowiązany do stosowania się do znaków znajdujących się na Arenie, sygnałów dźwiękowych, a przede wszystkim poleceń wydawanych przez Obsługę.

§ 24

Na Arenie zabronione jest używanie urządzeń rejestrujących obraz lub dźwięk.

§ 25

Wszelkie zauważone usterki techniczne lub niebezpieczne sytuacje, jak również odniesione urazy Gracz jest zobowiązany zgłaszać Obsłudze.

§ 26

Osoby, które dopuszczą się dewastacji sprzętu lub innych elementów będących na wyposażeniu Areny są zobowiązane do naprawienia wyrządzonych szkód.

§ 27

Na Arenie mogą znajdować się wyłącznie Gracze, Obsługa oraz Opiekun o którym mowa w § 13.

§ 28

Gracze, którzy nie będą przestrzegali Regulaminu oraz zasad bezpieczeństwa mogą zostać wyproszeni z Areny bez prawa zwrotu poniesionych kosztów opłaty, o której mowa w § 8 Regulaminu.

§ 29

Obsługa ma prawo zamknięcia pewnych części areny z uwagi na bezpieczeństwo Graczy.

Rezerwacje

§ 30

Pierwszeństwo udziału w grze mają osoby, które dokonały uprzedniej rezerwacji.

§ 31

Rezerwacji można dokonywać w lokalu, telefonicznie lub za pośrednictwem strony internetowej Laserhouse.

§ 32

Osoby, które dokonały rezerwacji powinny stawić się w lokalu co najmniej 5 minut przed planowaną grą, w przeciwnym przypadku obsługa lokalu ma prawo odmówić uczestnictwa w grze.

§ 33

Dokonując rezerwacji należy określić dokładną ilość osób biorących udział w grze. Każdą zmianę liczby uczestników gry należy zgłosić telefonicznie najpóźniej na dzień przed zarezerwowanym terminem – w przeciwnym razie Obsługa ma prawo zażądać zapłaty za zablokowane miejsca.

§ 34

Laserhouse nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w rezerwacjach.

§ 35

Laserhouse umożliwia dokonanie rezerwacji Areny w trybie wyłączności, jeżeli zostanie osiągnięta minimalna ilość osób wymagana do wyłączności (informacje o ilości osób można uzyskać dzwoniąc do konkretnego lokalu lub na stronie internetowej Laserhouse).

§ 36

Wyłączność Areny jest możliwa wyłącznie po uprzedniej rezerwacji i nie obowiązuje dla Klientów biorących udział w grze bez wcześniejszej rezerwacji.

§ 37

Dokonując rezerwacji w lokalu lub telefonicznie należy poinformować obsługę lokalu o ewentualnej wyłączności rezerwacji.

§ 38

Aby dokonać rezerwacji w trybie wyłączności należy uiścić opłatę z góry w momencie składania rezerwacji.

§ 39

Jeżeli rezerwacja była dokonana w trybie wyłączności, a faktyczna ilość Graczy będzie mniejsza od wymaganej do zachowania wyłączności Gracze zostaną obciążeni kosztem opłaty od brakujących osób.

§ 40

W przypadku rezerwacji bez opcji wyłączności Laserhouse gwarantuje wyłącznie ilość miejsc będących przedmiotem rezerwacji. Dodatkowe wolne miejsca na arenie przeznaczone są dla pozostałych klientów Laserhouse.